2013年9月30日 星期一

每張相片都有一個故事: 學員Karma減脂, 改善身形的親自分享


感謝學員Karma親自寫下的分享內容:


仲記得未開始跟FRANCIS時, 我對減肥都唔敢抱有太大的期望.


我: 我天生係“不瘦鋼”, 十幾年不斷減肥都未成功過.

教練: 俾12個禮拜我. 信我.

就係呢句咁簡潔有力的說話, 改寫左我(身型上)的命運.


首先我一定要講下點解我對減肥已經去到萬念俱灰的田地. 我家族上上下下都是肥人, 所以我係極易肥腫的一類, 塊面長期好似濕水面包咁漲起. 就好似大部分的女仔咁, 為左減肥, 人類諗得出的瘦身方法大部分我都試過, 結果我就進入悲慘的 “溜溜球”反應: 體重下跌後又快速反彈, 仲肥過未減. 十年減肥抗戰, 搞到成身的肉都鬆哂, 橙皮紋出哂來, 個樣又乾又殘, 望落去比真實年齡仲要大十幾年.

係8個星期的訓練入面, 我覺得最有用的係重新建立返一套正確以及高效率的減肥方法. 以 “瘦脂肪增肌肉”為原則, 我第一個月已經好明顯咁瘦左成個圈. 係運動方面, 我一星期跟FRANCIS兩次進行1小時重量訓練後, 再加30分鐘有氧運動(我好懶只會行跑步機=.=), 中間加插HIIT去燃燒大量脂肪, 呢種高效訓練對於去水腫特別有用, 最SURPRISE係我成世都瘦唔到的面最後細左成個SIZE! (題外: 其實女生不必打BOTOX, 做啱運動已經有提升, 緊緻周埋瘦面的效果!). 飲食方面, 教練為我設計了3餐及運動後的營養分配, 所以我瘦落來後皮膚依然好有彈性同光澤.12個星期TRAINING後我瘦左大約十幾磅, 不過同食減肥藥/節食的人唔同, 我瘦的唔係水份同肌肉, 而係純脂肪, 所以睇落去似瘦左幾十磅, 成條S型出返來. FRANCIS教練份人專業, 風趣又細心(當然加埋靚仔, 不過係佢迫我講, 哈哈), 令到成個健身的旅程一D都唔苦悶. 我自己就由一個完全唔鍾意做運動的人, 去到日日都好期待教練的TRAINING, 哈哈.

我有D朋友就覺得請私人教練好哂錢, 自己練仲好過. 對於呢一點我自己想分享一下: 第一, 對於女仔來講, 一開始做重力訓練都唔慣, 而且唔係好夠力, 一位專業的教練可以教你點樣用力同埋避免肌肉受傷; 第二, 私人教練可以提升訓的質素. 我仲好記得12星期前, 有一位同我差唔多年紀的男仔, 我成日去GYM都見到佢, 不過我見佢係亂咁用健身器材, 連我呢個健身初哥都知佢無針對性運用肌肉做訓練. 就係咁, 8星期過後, 我身型已經出現極大的變化時, 佢都仲係原地踏步. 慳了錢, 哂了時間及精力, 咁有何必呢?

真係唔好意思, 職業關係, 我一寫野就停唔到手=.= 先至聲明, 教練一蚊都無俾過我 (可見佢幾咁窮大家快D請佢食野哈哈哈), 我寫到出來同大家分享係因為坊間專業且收費合理的私人教練真係唔多, 而且佢又真係幫到我短時間達到目
標. 12星期訓練完結了, 為了更好身型, 我會繼續跟FRANCIS進行另一SET的訓練計劃. 如果日後係GYM ROOM見到大家, 請多多指教! ^^

By Karma

大家亦可在以下連結得到更多有關資訊:

Blogger:

沒有留言:

張貼留言